Misiaczkowe Karteczki / Bears Cards

Dzień dobry kochani!
Piekną niedzielę dziś mamy. Słonko świeci u mnie i zachęca do spacerów.
Tak pięknie i ja chce Was dziś przywitać!
Może znajdziecię chwilkę, żeby zaglądnąć na bloga i podziwiać nowe stempelki, 
słodkie i przecudne Misie
Zestaw zawiera 6 tych słodziaków w różnych odsłonach.
A ja wybrałam dwa obrazki i zrobiłam dwie karteczki, takie cukierkowe :)
W połączeniu z pastelowymi kolorami, prezentują się rewelacyjnie!
Co myślicie?

Oto cały zestaw, który kupicie w sklepiku I love digi na ETSY:
Życzę wszystkim bardzo miłego popołudnia!
Do napisania!
Henia :)

2 komentarze :

  1. Uwielbiam właśnie takie cukierkowe klimaty! Stempelki są śliczne i pięknie komponują się z tą kolorystyką! :) Cudne karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka