With LOVE... Z miłością...



Hello, my lovely readers!!!


Today I want to share with you bright, pastel colour card.
The card is made as a thank you gift.
I have used to decorate it flowers, some die-cutted leaves and stamens from Where Ideas Bloom.

DARK BLUE MINT LONG STAMENS


Witam moich drogich czytelników!!!

Dzisiaj chce się z wami podzielić jasną, pastelową karteczką.
Kartkę wykonałam jako prezent z podziękowaniem.
Użyłam do dekoracji kwiatów, elementów wyciętych wykrojnikami - listki, 
i pręciki od Where Ideas Bloom.






Products used from online SHOP:
Produkty użyte ze sklepu online:




Have a nice day!!!
Miłego dnia!!!





2 komentarze :

  1. Piękna kartka. Podziwiam talent ;) Ja dopiero raczkuję albo i zaczynam raczkować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj ja to nie chcę nawet pamiętać moich początków :( a do perfekcji to jeszcze mi brakuje ...

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka