The same but different - two love cards...Takie same a różne - dwie miłosne karteczki...

Hello, hello!
Me as always, romantic cards.
Pastel, bright colours, flower and sentiment.
Somewhere small media accent with art stones.
So easy in one way and in other so original, 
you can create from a piece of paper, glue and chipboards from Fabryka Weny!
Hej, hej!
Ja jak zwykle, kartkowa dziewczyna z romantyzmem.
Pastelowe, jasne kolorki, kwiat i napis. 
Gdzie niegdzie akcent mediowy w postaci kamyczków.
Takie proste a zarazem oryginalne kartki, możecie stworzyć z odrobiną papieru, kleju 
i tekturek Fabryki Weny!

Here is first one, in purples.
Purple is my weakness, maybe you have noticed it already :)
Beautiful, isn't it?
Oto pierwsza, w fioletach.
Mam słabość do tego koloru, może już to zauważyliści :)
Piękne, prawda?
Here a second one, in pinks.
Ha, ha this is my second favourite colour.
In the middle sentiment "Love you more than yesterday and less than tomorrow"
In secret, I will tell you that is I think my valentines card for my second half :)
What do you think, he will like it?
Tu druga kartka, w różach.
Ha, ha i to mój drugi ulubiony kolor.
Tak w sekrecie, to chyba będzie moja walentynka dla mojej drugiej połówki :)
Jak myślicie, spodoba się?
Fast shourtcut to chipboards which I have used:
Szybki podgląd tekturek jakie wykorzystałam:


I wish you a good fun and successful shopping tomorrow on Craft Wawa.
Unfortunately I won't be there :(
Have a fun!
Wish you a good day!
Życzę Wam dobrej zabawy i udanych zakupów jutro na Craft Wawie.
Niestety mnie tam nie będzie :(
Bawcie się dobrze!
Miłego dnia!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka