Baby Girl Metric of Birth...Metryczka urodzenia dziewczynki...

Hello, everyone!
I don't have for you any cards today as normally I do.
Today, I have a Baby Girl Metric Of Birth.
An ideal proposition for a christening gift.
In a white frame, I have placed a print out of designed by me Metric of Birth 
with picture and all details, birth date, time, weight and length of newborn baby.
Look, how cute is it!
Witam wszystkich!
Nie mam dla Was dziś żadnej kartki tak jak normalnie mam.
Dziś, mam dla Was Metryczkę urodzenia dziewczynki.
Idealny prezent z okazji Chrztu.
W ramce, umieściłam zaprojektowaną metryczkę ze zdjęciem, datę i godzinę narodzin, waga i długość noworodka.
Popatrzcie jakie to urocze!
In the right top corner, I have made a composition with handmade flowers.
Flowers made from white foamiran and coloured with Pentel Oil Pastels - pink.
I have added some green leaves and pink decorative berries.
W prawym górnym rogu, zrobiłam kompozycję z kwiatów ręcznie robionych.
Kwiatki z białego foamiranu i pokolorowane różowymi Pentel Oil Pastels.
Dodałam zielonych listków i różowych jagódek dekoracynych.
If you want to check how to make foamiran flowers please check my YouTube channel HERE.
Jeśli chcecie zobaczyć jak robi się takie foamiranowe kwiatki, 
zapraszam na mój kanał YouTube TUTAJ.
Products used from Love to Craft & Create shop:
Użyte produkty ze sklepu Love to Craft & Create:
I also would like to invite you to join us on new Facebook group
Foamiran Flowers Tips.
Zapraszam Was również do dołączenia do nowej grupy na Facebooku
Foamiran Flowers Tips.
You can share with us your beautiful creations, ask questions, 
get help and support and meet new friends!
Don't wait just join us for knowledge and fun!
Możecie się tam dzielić swoimi pieknymi kreacjami, zadawać pytania,
prosić o pomoc i wsparcie i poznawać nowych przyjaciół.
Nie czekajcie tylko dołączcie do nas po wiedzę i zabawę!
Have a good day!
Miłego dnia!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka