Merry Christmas...Wesołych Świąt...



Hello!
How are you today?
Hope you are all fine and you have some energy to craft!
I have for you, my next Christmas Card.
I have made it from Christmas Story paper collection from 
Craft & You Design.
Witam!
Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze i macie energię by craftować!
Zrobiłam dla Was moją następną kartkę bożonarodzeniową.
Wykonana w całości z papierów od 
Craft & You Design Christmas Story.


Two layers of paper with torn edges, a girl with a bunny cut out from one of it, some white cotton lace and laser cut chipboards from Scrapiniec Mon Merry Cheri - Merry Christmas set 2
is giving you whole composition.
Dwie warstwy papieru, potarganego na bokach, dziewczynka z króliczkiem wycięta z jednego z nich, koronka white cotton lace i tekturki od Scrapińca  Mon Merry Cheri - Merry Christmas set 2, tworzą całość.







I have sprinkled the chipboards elements with some glitter to add a shiny effect to my card.
Posypałam moje tekturkowe elementy białym brokatem, by dodać zimowego błysku mojej kartce.



Please see the shortcuts to all used products:
Oto lista użytych produktów:




Don't forget to visit me daily for new inspirations 
and please follow and like us on Facebook for new products and promotions info.
Have a good day.
Nie zapomnijcie odwiedzać mnie codziennie po nowe inspiracje.
A także zapraszam do śledzenia i polubienia Love to Craft & Create na  Facebooku po nowe produkty i promocje.
Miłego dnia!
xxx

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka