Organised yourself...Zorganizuj się...


Hello everyone!
As you maybe noticed already, I have a pleasure to be a part of fabulous Design Team Fabryka Weny.
I am really happy about that and I will inspire you with amazing laser cut chipboards from Fabryka Weny.
Witajcie moi kochani!
Jak pewnie niektórzy z Was już zauważyli, mam zaszczyt i przyjemność dołączyć do tak znakomitego towarzystwa, jakim jest Zespół Projektowy, tzw. DT Fabryki Weny.
Ogromnie się z tego powodu cieszę, że będę mogła Was inspirować przy użyciu tak wspaniałych tekturek jakie ma w swojej ofercie Fabryka Weny.

Today is my first post :)
And as a full-time designer, I had to organise myself.
Dżoaska gave me lots of beautiful chipboards and also self-assembly box - organiser for my chipboards.
I couldn't leave it like it is, carboard and white, I had to colour it a little bit...
I have decorated it with chipboards, some gears and modes, also a frame with heart arrows, which I have cut into four pieces, and I have affixed them on each side of my box.
I have added some twine, flowers, painted with white gesso and when dried painted with some mists and colour paints.
And here is a final efect of my splashing:
Dziś mój pierwszy, własny post :)
Jak każda full etatowa projektantka musiałam się zorganizawać.
Dżoaska obdarzyła mnie samymi wspaniałościami i miedzy innymi składanym pudełkiem, oraganizerem na moje tekturki.
Nie mogłam go pozostawić tak poprostu, białego, tekturowego...
Zmediowałam go troszeczkę...
Przyozdobiłam go oczywiście tekturkami. Wykorzystałam kilka zębatek i trybików
także ramkę kwadratową ze strzałkami, którą pociełam na cztery kawałki 
i przykleiłam na każdym z boków mojego pudełka.
Dodałam kilka kwiatków, sznurek, pomalowałam wszystko białym gesso, a po wyschnięciu pochlapałam mgiełkami i farbkami.
I oto efekt mojego chlapania:












Shortcuts to laser cut chipboards:
Tutaj szybki skrót to tekturek:





I hope you like my first post and you will visit my blog more often.
Don't forget that a new challenge is running.
Mam nadzieję, że podobał się Wam mój pierwszy post i będziecie tu częściej zaglądać.
Nie zapomnijcie, że trwa wyzwanie październikowe,

Kisses,
Pozdrawiam,
xxx


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka