A breath of frost...Powiew mrozu...

Hello, hello!
Do you know that in my place, Krakow, is snowing today!
Maybe tomorrow will be white everywhere?!
I have for you frosty and snowy inspiration.
This is tag.
I have made it on chipboard base and decorated with papers and Christmas embellishments from Magiczna Kartka.
The paper which I have used is from collection Birds Trials.
I have used as well chipboards from Fabryka Weny, Merry Christmass in polish and Bauble Background.
Hej, hej kochani!
Wiecie że u mnie, w Krakowie pada śnieg!
Może jutro będzie biało?!
Mam dla Was dziś właśnie taką mroźną i śnieżną inspirację.
Jest to tag.
Zrobiłam go na bazie z grubej tektury, 
od Magicznej Kartki.
Papier jaki użyłam to kolekcja Ptasie Trele.
Użyłam również tekturek od Fabryki Weny, 
And here are papers and embelishements which I have used:
Oto papierki i ozdoby, z których korzystałam:
I wish you good day and good weekend.
Please see our new, November challenge,
Życzę Wam miłego dnia i weekendu.
Zapraszam również do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu listopadowym,
xxx



2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka