Best Wishes...Moc Najlepszych Życzeń...

Witajcie kochani!
Powoli odchodzę od projektów komunijnych, co mnie bardzo cieszy...
Więc dziś dla odmiany mam dla Was karteczkę.
Taka uniwersalna... Może być na Dzień Mamy, który już jutro, 
albo na urodziny, imieniny a nawet na ślub.
Bardzo delikatna i pastelowa.
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Białe Kruczki - Pastel Garden.
Jest to idealna kolekcja do delikatnych projektów.
Z jednego z arkuszy powycinałam kwiaty i wkomponowałam je z boku mojej kartki.
Dodałam kilka małych różyczek od WOC, które dostępne są w sklepie w różnych kolorach TUTAJ.
Kilka tekturkowych motylków od Fabryki Weny i karteczka gotowa.
Przypominam Wam jeszcze o trwającym wyzwaniu,
Mamo, mamo cóż Ci dam
Możecie właśnie wygrać tą cudną kolekcję papierów.
Jeszcze tylko 6 dni!
Życzę Wam miłego dnia.
Pozdrawiam,
Henia
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka