Holy Communion Gift Set ... Komplet Komunijny...

Hello, dear! I hope you had lovely days off during the long weekend.
In Krakow, the weather wasn't very nice so the most of my free time I have spent on crafting :)
I have made a gift set. A very elegant in greys and whites, for a boy on his First Holy Communion.
Hej kochani! Mam nadzieję że odpoczęliście choć troszku podczas majowego weekendu.
W Krakowie niestety pogoda nie dopisywała i część czasu wolnego poświęciłam na kartkowanie :)
Zrobiłam między innymi taki oto komplecik. Bardzo elegancki, w popieli i bieli, dla chopca na pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej.
Papers which I have used here are from Misty Morning paper collection from UHK Gallery, which you can buy in Białe Kruczki's shop.
There are also laser cut chipboards in holy communion theme from Fabryka Weny,
which are available in the shop.
I have used a sentiment in an oval frame First Holy Communion and a holy host.
HERE you can find a big choice of laser cut chipboards.
Papierki jakie tu wykorzystałam, to Misty Morning od UHK Gallery, 
który kupicie w sklepie Białych Kruczków.
Są tu też tekturki w temacie komunijnym od Fabryki Weny, dostępne w sklepie.
Ja użyłam napis w owalnej ramce Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej i hostię.
TUTAJ znajciecie duży wybór pięknych tekturek.
Flowers I have made from white foamiran.
Kwiaty zrobiłam sama z białego foamiranu.
That's it all for today from me.
Have a good day!
To tyle na dziś ode mnie.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka