Just Be Yourself...Bądź sobą....

Hello!
I am coming to you today with a very colourful inspiration.
A new papers collection just have been released by Lemoncraft and of course, 
you can buy it in Monika's shop HERE. 
The new collection name is Day Dream.
This is a collection with very strong colours. Pink, blue and mint shades.
Witam!
Przychodzę dziś z bardzo kolorową inspiracją.
Najnowsza kolekcja właśnie się pojawiła od Lemoncrafts, 
i oczywiście możecie ją kupić u Moniki w sklepie TUTAJ.
Nazywa się Day Dream.
Kolekcja z bardzo mocnymi kolorami. Odcienie różu, niebieskiego i miętowego.
I have made a card for my sister in law.
She is a very energetic person and the card is as well.
Sentiment Just Be Yourself I have taken from additional Ephemera cards.
I have cut out a dream catcher and few butterflies from a sheet of additives Vintage Time 010.
I have added as well some laser cut chipboards.
And so it is.
Zrobiłam kartkę dla mojej szwagierki.
Jest to bardzo energiczna osóbka i kartka też taka jest.
Napis Just Be Yourself wzięłam z jednej z dodatkowych kart Ephemers cards.
Wycięłam łapacz snów i kilka motyli z arkusza dodatków Vintage Time 010.
Dodałam kilka tekturek.
I oto ona.
I wish you a wonderful day!
Miłego dnia!
Pozdrawiam,
Greetings,
Henryka


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka