Gościnnie dla Fabryki Weny część II... Guest Design for Fabryka Weny part II....

Hello, everyone again!
Today, my second post as guest designer for Fabryka Weny.
I wondered for a long time before I have prepared my inspiration for you today. And I remembered my beginnings ...
No Big Shot ... you can not imagine life without it! Only scissors, paper and some embellishments ... not possible!
Everything is possible! Even those which do not have the indispensable devices, trust me, you can create beautiful cards!
My first card is made like that.
Made without the use of punches and a big shot!
On the craft market, you can find a large selection of ornaments, papers and chipboards, that the creation of such cards is a very simple thing.
First of all, the chipboards from Fabryka Weny!
Then, the paper and cut out paper elements. In my case, I used a new collection from Magiczna Kartka, BOHO Captured Dreams.
And, of course, scissors, glue and 3D foam squares.
Here it is, in midnight blue for the bride and groom.
Chipboard, which I used in my inspiration is "Young Couple" sentence and the beautiful Deciduous frame with a plume.

Witam wszystkich ponownie!
Dziś mój drugi post jako gościnna projektantka w Fabryce Weny.
Zastanawiałam się długo co dla Was przygotować tym razem... i tak sobie przypomniałam moje początki...
Brak Big Shota... no nie wyobrażam sobie życia bez niego! Tylko nożyczki, papier i ozdoby jakieś... nie możliwe!
A jednak! Nawet Ci, co nie posiadają tej niezastąpionej maszynki, uwierzcie mi, mogą stworzyć piękne kartki!
I właśnie moja pierwsza kartka, jest tak wykonana.
Zrobiona bez użycia wykrojników i big shota!
Na rynku craftowym jest tak duży wybór ozdób, papierów i tekturek, że wykonanie takiej kartki to bardzo prosta rzecz.
Przede wszystkim, tekturki od Fabryki Weny!
Potem, papier z elementami do wycięcia. W moim przypadku użyłam nowej kolekcji Magicznej Kartk, BOHO Uchwycone Sny.
No i oczywiście, nożyczki, klej i kosteczki 3D.
Oto ona, w granacie Dla Młodej Pary.
Tekturki, których tu użyłam to, napis "Młodej Parze" i piękna Liściasta Ramka z pióropuszem.





The second card, is a birthday card, in dark bronze, dream catcher, feathers, all cut by hand with scissors. Here, only the sentence is cut out with metal die...

Chipboard, which I used here, is ideally suited to the collection of Magiczna Kartka, BOHO Captured Dreams, frame from a collection Catch the Dream and a few bubbles cut out from chipboard background with bubbles / circles.

Druga karteczka, urodzinowa, w ciemnym brązie, papier z deseczkami, łapacz snów, piórka, wszystko wycięte ręcznie, nożyczkami. Tu tylko napis jest wycięty przy użyciu wykrojnika...
Tekturki, których tu użyłam, to idealnie pasująca do kolekcji Magicznej Kartki, ramka z kolekcji Catch the Dream i kilka bąbelków wyciętych z tekturki tło z bąbelków/kółek.





I hope you liked my inspiration.
I was very pleased to be a guest designer and thank you very much Fabryka Weny that allowed me to do so.

I cordially invite you to purchase the wonderful cardboards of Fabryka Weny.

Mam nadzieję, że podobały się Wam moje inspiracje.
Bardzo było mi miło przed Wami wystąpić i bardzo dziękuję Fabryce Weny, że pozwoliła mi to uczynić.
Zapraszam serdecznie do zakupu wspaniałych tekturek od Fabryki Weny.

xxx
Henryka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka