Lavender Wedding Card... Lawendowa Kartka Ślubna...




Hello, my friends!
I am in love with new, beautiful lavender collection from 
You can find it in Love to Craft & Create SHOP in two different sizes,
 6"x6" and 12"x12".
Witam, Was serdecznie!
Zakochałam się w tej nowej, pięknej, lawendowej kolekcji od 
Craft & You Design - Lavender Garden.
Możecie ja kupić w SKLEPIE Love to Craft & Create, w dwóch rozmiarach,  6"x6" i 12"x12".


I have chosen two patterns of papers from that collection. 
I have layered them one on each other with 3D square foam.
Then with Magic Glue I have affixed the beautiful 70mm White Lace.
On the side, I have made a composition with flowers, white pomegranate apples, laser cut chipboards and white twine.
On the end, I have layered Man&Wife sentiment from Scrapiniec.
Ja wybrałam dwa wzory papierów z tej kolekcji.
Przykleiłam ję jeden na drugim przy pomocy 3D square foam.
Potem przy pomocy kleju, przymocowałam do kartki 70mm White Lace. Na boku, stworzyłam kompozycję z kwiatow, tekturek, sznurka i jabłuszek.
Na koniec, przymocowałam napis ze Scrapińca  Man&Wife. 

And here is my card in lavender:
A oto moja lawendowa kartka:








Product list:
Lista produktów:



Happy crafting and happy Wednesday!
Miłego craftowania i miłej środy!

xxx
Henryka


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka